Usługi

Bądź realistą. Chciej niemożliwego.

Emre Yilmaz

Usługi dla biznesu

Firmy, które nie chcą ponosić ryzyka związanego ze złym wyborem aplikacji biznesowych, awaryjnością sprzętu i oprogramowania, wysokimi kosztami użytkowania systemów i administracji IT, decydują się na serwis zewnętrzny. Takie rozwiązanie obniża koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa i gwarantuje ciągły, bezawaryjny dostęp do danych i zasobów IT.

Zaletą tego rozwiązania jest to, że firma nie musi inwestować w ciągłą modernizację własnej infrastruktury IT i oprogramowania. Ma dostęp do najnowszych rozwiązań a nasz katalog usług jest rozwijany zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.

Bezpieczeństwo

Pewność

Elastyczność

Obecnie w naszej ofercie:

  • Hosting serwerów - udostępnianie zasobów na serwerach plików i aplikacji, zarządzanie kontami firm, dostępem i uprawnieniami, połączenia VPN, bezpieczeństwo danych, ochrona antywirusowa, kopie zapasowe
  • Aplikacje biznesowe - wszystkie nasze aplikacje biznesowe są dostępne w formule SaaS, mogą się one znajdować albo na naszym serwerze dedykowanym albo na serwerze klienta
  • Aplikacje specjalistyczne - oferowane przez nas aplikacje specjalistyczne mogą być zainstalowane na naszym serwerze i tym samym być objętymi naszą opieką lub na serwerze klienta
  • Aplikacje na zamówienie - aplikacje pisane na zamówienie klienta występują w dwóch wariantach: jako oprogramowanie lub w formule SaaS (ale z terminową umową najmu, gdzie wysokość abonamentu zależy od aplikacji i liczby miesięcy w abonamencie)
  • Platforma wymiany danych - jest to pakiet dla biznesu zawierający zarówno sprzęt jak i oprogramowanie służące do wymiany danych i współpracy między kontrahentami (formuła SaaS)

Dlaczego to się opłaca?

Firmy nie chcą ponosić ryzyka i dodatkowych kosztów związanych z rozbudową infrastruktury IT i oprogramowania. Robią to w ostateczności, kiedy pierwsza poważna awaria uniemożliwi prace firmy albo rozwój działalności wymusi stosowanie bardziej wydajnych aplikacji biznesowych.

Zaletą naszej oferty jest jej elastyczność. Klient sam decyduje, które komponenty naszego serwisu są mu potrzebne. W czasie trwania umowy mogą być dodawane nowe usługi lub można rezygnować ze zbędnych elementów serwisu. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z rozwojem aplikacji z katalogu usług oraz inwestycjami w infrastrukturę IT. Ponadto firma ma możliwość rozwoju współpracy z innymi użytkownikami w ramach platformy B2B, znalezienia nowych kontrahentów i kanałów dystrybucji oraz zaprezentowania swojej oferty innym użytkownikom platformy.

Dodatkowe korzyści dla naszych klientów to odpisana umowa SLA, zabezpieczająca ciągłość wparcia IT procesów klienta, wsparcie lokalnego rynku pracy i młodych ludzi oraz rozwój lokalnego rynku i biznesu w oparciu o zintegrowany pakiet IT.