Nasza Platforma to idealne miejsce do budowania i rozwoju relacji biznesowych między firmami

Netbuyer to platforma web, która powstała by usprawniać komunikację i zarządzanie dostawami pomiędzy klientem i dostawcami lub firmami w grupie. Umożliwia ona wymianę komunikatów między partnerami, śledzenie stanu realizacji zamówień, wysyłanie ponagleń oraz wystawianie dokumentów wysyłkowych.

Dodatkowe moduły OWC i VMI pozwalają zmniejszyć obciążenia administracyjne po stronie klienta, automatyzują proces składania zamówień zakupu i poprawiają dostępność materiału w magazynie klienta, bez zwiększania jego stanów magazynowych.

Platforma integruje się z innymi programami dzięki elastycznemu interfejsowi wymiany danych. Możliwa jest integracja na poziomie plików (np. tekstowe, Excel, XML) lub bazy danych. Platforma może być dostosowana do potrzeb firmy, by jeszcze dokładniej odwzorować proces zarządzania dostawami.

W dziedzinie platform web oferujemy następujące produkty i usługi:
  • Obsługa Netbuyer: sprzedaż, wdrożenie, szkolenia, wsparcie użytkowników, rozwój procesów, integracja z oprogramowaniem, automatyzacja, dostosowania, analizy w oparciu o dane z systemu, audyty
  • Obsługa platform: projekt, utworzenie, wdrożenie, szkolenia, wsparcie użytkowników, rozwój procesów, integracja z oprogramowaniem, automatyzacja, dostosowania, analizy w oparciu o dane z systemu, audyty
  • Doradztwo ze szczególnym uwzględnieniem automatyzacji zarządzania łańcuchem dostaw oraz optymalizacji procesów

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją platformy Netbuyer.